Cel mai smecher film.

Posted: 10/12/2009 by chester. in Recomandari&Stuff
Etichete:, , , , ,

Ba, uitati toate cacaturile pe care le-ati vazut in ultimul timp. Uitati rahatul ala de Twilight Saga. E pisat pe langa ce va recomand eu. Uitati de 2012. A fost frumos si ala da’ nu se compara cu ultimul film vazut. Toate filmele din ultimii 2 ani sunt fix pielea pulii pe langa asta. Daca nu te uiti in urmatoarele 24 de ore la filmul recomandat de mine in momentul asta meriti sa-mi sugi pula. Fara suparare da’ chiar meriti. Nu meriti sa traiesti. In concluzie: Mori!

Filmul de care zic se numeste The Blind Side. E o poveste smechera despre un homeless care reuseste in viata. Nu dau detalii pentru ca mi-e sila si nici nu meriti. Uita-te si apreciaza. Acum poate sa nu va placa filmul, ca poate avem gusturi diferite si nu te poti caca in gusturile omului (celebra vorba), dar cu siguranta ma pot pisa pe gusturile tale daca nu-ti place. Daca te uiti la filmul asta si nu apreciezi scenariul inseamna ca esti un onanist fara viitor. Din nou, fara suparare.

Vizionare placuta!

Comentarii
  1. Si daca ne uitam si nu ne place ne sugi tu p*ula? 😛

  2. chester. spune:

    Promit!… sa nu…

  3. whiteboy spune:

    super film, m-a cam tinut in suspans.
    credeam ca se va sfarsi nasol. dar foarte reusit!

  4. cristianiulian spune:

    l’am terminat si eu de vazut acum. n’am cuvinte, un film excelent!

  5. Bughy spune:

    iesi ma in pula mea de urat :)) cacamas pe ochii tai ! .. fainutz filmu .. de emo .. dar acceptabil 😛 .. filme frumoase Kidulthood .. si partea 2 .. adulthood.. dak vrei filme de smecheri ! sa-l ai in ciorba ! Ceaoles

  6. UNbaiat spune:

    Bahh cacat cu ochi ! esti prea prost pt secolul asta ba…mortule

    Asta e film adevarat ma ?? telenovela asta?? te poti pisa pe el film ca daca nu era sandra in film era de cacao. 2012? twilight ? n-a zis nimeni ca is bune . da recomndarea ta fa-o la azilu de batrani ca lor le place film de genu … fa bine si sterge tot ce ai scris acolo ca te faci singur cu cacat !.. si zi la mata sa iti sug pula .

    GaNciU The BosS

Lasă un comentariu