„Io mă fut in cur că-s divă”

Posted: 21/08/2009 by chester. in The rest
Etichete:, , , , ,

Nu pot să o inghit pe Loredana. Nu-mi place să arunc cu pietre-n oameni, dar femeia asta e o muista de talie mondiala.

La o adică, priviti-o:

loredana-grozaBuzele sunt conturate dupa forma pulii. Punct. Deci e o muistă. Plus, faţa de bidon turtit ma duce cu gându’ la filmele alea horror low buget. Bleah. Ţâtele deja sunt la metru, dar asta nu o împiedică să poarte bluze cu decolteu. Pe ea nu o afecteaza prea tare… dar pe noi?! Vizual mă năuceste. In sensul rău al cuvantului.

Muzica ei este… ceva. Nu inţeleg eu prea bine ce e, dar deodata ce inca se afla prin topuri inseamnă ca o mică parte din populatia ţarii o ascultă. Mie nu-mi place pentru simplul fapt că are acel „je ne se quoi” care e kitchos. Plus că statutul de divă pe care il are nu stiu pe ce bază a fost acordat. Da, se imbraca noncomformist, dar o duce la extrem. E ca şi cum mi-aş trage eu acum boxerii peste bermude şi aş iesi pe strada mândru nevoie mare. Asta nu e un motiv pentru care toata lumea o numeste „diva inamorata”(sau pula mea, cum o fi strigând-o fundaşii din anturajul ei).

Are si voce, dar nici asta nu e un motiv pentru care toata lumea o ridica in slavi. Ce pula mea ascunde femeia asta şi eu nu reuşesc sa vad? Se cacă diamante şi eu n-am aflata pana acum? Pula mea, daca se cacă diamante, m-ar bate gândul sa fiu „Her BFF” in varianta masculină…

Pula mea, mie nu-mi place să arunc cu căcat in oamenii pe care nu-i cunosc personal, da’ muierea asta parcă o cere. Supra-saturatia fute Romania.

Azi n-am citat. De fapt am, da’ nu vreau sa-l postez.

Comentarii
  1. Cristi spune:

    Ai uitat sa zici ca-i chioara.Uite-te doar cum tine ochii aia.Se forta sa-i tina cat mai drepti. :))
    Muie Loredana! Noi te iubim!

  2. Las ca se poate si mai rau. Ex: Daniela Storfi.
    PS Loredana a pozat acu ceva timp si prin Playboy. O sa caut pozele pentru tine. Special.

  3. chester. spune:

    O, nu! Te rog nu. Am destule probleme pe cap… :))

  4. Cristi spune:

    Cum dracu’ au primit-o aia de la Playboy,ca e chioara?
    A,uitasem.Sotul ei e mare mahar la ProTv si a dat cu banu’ doar pentru ca frumusetea de Loredana Groaza sa apara in revista Plai cu boi.Sictir!

  5. chester. spune:

    Relatii, relatii…

  6. cristianiulian spune:

    imi place stilul vostru 😀
    tineti-o tot asa :))

  7. chester. spune:

    Sa inteleg ca ai discografia lu’ tanti Lori in pc? :> 😀

  8. cristianiulian spune:

    acum se crede madona romaniei :))

  9. Cristi spune:

    Se credea mai dinainte Madonna Romaniei.Intotdeauna a incercat s-o imite.Fara succes insa.

  10. cristianiulian spune:

    da, numai ca acum i-au dat apa la moara si astia de la CNN 😐
    http://bit.ly/5pAkLe

  11. alex. spune:

    cea mai antipatica fiinta de pe pamant ,sa se duca la padure mai bine

  12. Liz D-girl spune:

    Supertare. :)) Tipa e buna ca manelista.

Lasă un comentariu