Arhivă pentru 24/08/2009

Gogu’ e pervers. Iar mă?!

Posted: 24/08/2009 by chester. in Gogu' e pervers
Etichete:, , , , , , ,

Dupa vreo 2 zile de absenţă deschid calculatorul cu gandul de a mai scrie ceva. Incă un episod din „Idei generale” era pe primul loc in topul meu. Mai ales ca ma gandeam: „Ok, traficul e la pamant. Trebuie să scriu ceva foarte amuzant că altfel m-am dus pe pulă.” Numa’ ca socoteala de-acasă nu se potriveste cu aia din club. (parcă aşa e vorba aia din bătrâni) Trafic aveam, ceea ce mă miră putin si acum, dar venea din partea lu’ Gogu’. Nu o mai scot la capat cu ăsta. Imi aduce pe site numai pedofili, zoofili si gay. Oameni fara viaţa sociala. Distruşi atât mental cât si fizic. Altfel nu-mi pot explica urmatoarele cautari:

pula de gras – Ok, nu pot sa-mi dau seama de ce te-ar interesea aşa ceva. Pur si simplu nu esti normal. Roag-o pe mă-ta sa-ţi puna otravă de soareci în mancare… face si ea un lucru bun pentru omenire.

baieti gay cu pula mare – Ori esti fată si vrei sa te convingi că aia gay sunt mai potenti decat astia hetero, ori esti vreun gay in cautare de pula vânoasa. Nu cred că esti vreun gay pentru ca astora cand li se face pofta de pulă ies imediat in oraş, nu cauta pe net poze… deci, cel mai probabil esti vreo frustrată care nu a avut parte de puli satisfăcătoare la viaţa ei. Rupe un picior de la scaunul din bucătarie si îndeasăţi-l in pizdă. Poate te mai eliberezi şi tu de tensiune…

boxeri masculini ca sa ti se vada pula – Doamne Michael Jackson! Sfiinte cacat! Esti super tare frate. Omoară-te!

Sugi pula? – Nu, tu?

femei grase bune de pula – Prin definitie, femeile grase nu-s bune de pulă. Astea-s pe post de balast global… sa nu o ia  Terra la vale.

caini futand femei pe you tube vidio – Lasam deoparte faptul ca esti agramat. Esti bolnav in ultimul hal. Ia-o pe ma-ta sau pe sor-ta de manuţa si du-o unde tin hingherii căinii. Alege cel mai vanjos caine pe care-l vezi si arunc-o pe mă-ta/sor-ta in cuşca ăluia. Show erotic pe gustul tau. In plus este şi live.

cum se fut grasele – In general ele nu prea primesc pulă. Şi dacă primesc, nu-i de calitate. Deci se fut cam naşpa.

grasele lumii – Am râs cam 5 minute cănd am vazut tag-ul asta. Pentru că m-ai facut sa rad, nu zic nimic de tine. Doar un sfat: Mori!

Cele mai tampite tag-uri doar la Al’ Nostru. 3 la zece mii… La şase bucaţi cumpărate primiţi un picior in muie gratis.

Citatul de azi: Thomas Fuller:

Paradisul proştilor este iadul înţeleptului