Arhivă pentru 28/08/2009

Idei generale: Hai sa facem verde.

Posted: 28/08/2009 by chester. in Idei generale
Etichete:, , , ,

Am constatat ca imi place sa dorm. Mult. Extrem de mult. Ca un urs brun. Ca o bou indopat cu un flacon intreg de calmante. Tot ce fac pe timp de zi este sa mananc, sa invat şi sa dorm. Exact ca o pizda proasta… exceptand partea cu invaţatul. La venirea nopţii e cu totul alta poveste. Dar nu vreau sa ajung acolo. Spre deosebire de pizda proasta care o foloseam in comparatie.

Copiii se apucă de tigari. Un studiu recent facut de mine (cand eram beat pula) arata ca primul cuvant spus de peste 80% din copiii nascuti in ultimul deceniu in Romania a fost „Kent”. Copiii nu mai stiu ce-s alea acadele, gume „turbo” sau inghţată la dozator. Nu, tătuţu, acum sunt in stare la varsta de 4 ani sa clasifice tigarile dupa tărie, gust si prezentare. Treci pe langa un copil de 4-5 ani fumand si e imposibil sa nu faca stânga-mprejur si sa te urmeze spunand: „Nenea, imi dai si mie o tigare?”. Daca spui nu, urmeaza reverul: „Da’  macar îmi opresti din ţigarea ta putin?” si-ti baga o privire de copil orfan in cautare de un substituent al iubirii materne. Dacă faci prostia sa raspunzi cu nu la ce-a de-a 2 a intrebare te-ai dus pe pula. Urmeaza o insiruire de injuraturi colorate care sigur o sa le ţii minte ceva vreme. Aşa ca, ce sa faci, pasezi tigarea copilului si speri sa nu te mai intalnesti vreodata cu el.

Urasc muierile fara simt estetic. Gen „imi pun asta si cu asta pe mine şi îmi mişc hoitu’ pana in oras că poate gasesc vreun prost să ma admire si pe mine… poate chiar ma ciupeşte de fund”…”hihihi”. Esti genul de femeie pe care n-as fute-o nici daca m-ai ameninta cu pistolul la tamplă. De ce? Pentru simplul fapt ca esti atat de proasta si urata incat nu meriti sa fii fericită. Imi pare rau pentru tine dar asta e adevarul. Esti proasta si urată… combinaţia fatala.

Hai la o ţigare ca noi n-avem 5 ani… fizic vorbind.