Soare! Toata lumea drepti: Afaaara!

Posted: 23/03/2010 by chester. in The rest
Etichete:, , , , ,

In sfarsit a iesit soarele. Nu pentru mult timp, dar a iesit. Trei zile calduroase, in care mediul inconjurator a inviat. Si odata cu mediul inconjurator au reinviat dupa „marea hibernare” si pitzi, si coca, si smecherasii cu motoare, si tiganii care se pricep la sustras, si mai ales controlorii de pe RATB. Dar sa le luam pe rand.

In primul rand mediul inconjurator infloreste cu toate partile sale bune dar si cele rele. A dat soarele si 40% din populatie au inceput sa ude servetelele. Oriunde te uiti, exista cineva care uda batista intr-un fel sau altul. Mai dscret, sau mai coca.  Aia mai galagiosi sunt scarbosi. Dar asta e felul lor si trebuie sa-i suportam cu bune si cu rele, futu-i in inima.

Odata cu caldura, coca si pitzi incep sa inunde privirile tuturor. Daca pana acum ii vedeam mai rar si in spatii inchise, acum sunt peste tot. Pe strada, in autobuz, in parcuri, in mall(acolo au fost cam tot timpul anului), ce mai, peste tot. Te inunda cu vestimentatiile de bun gust si prezenta lor fermecatoare.

Pe de alta parte, polul opus este ocupat de babalaci. Aia care inca pot merge si-au pus toalele smechere pe ei, si-au luat partenerul de viata si au inundat parcurile. Nu mai poti spune si tu un : „da-te ma in pula mea 2 metri mai la dreapta ca esti prost si nu vreau sa se ia” ca o baba plasata strategic pe langa tine te aude si incepe sa-ti dea lectii de viata. Ceva gen „Baiete, asa se vorbeste? Chiar nu ai putin bun simt? Ce s-a intamplat cu cei 7 ani de acasa?”… Pai, pula mea, sunt acasa. Am telefonul, portofelul, cheile, si alte cacaturi prin buzunare, nu mi-au mai incaput si cei 7 ani de acasa.

Si cine credea ca, odata cu caldura, smecherasii ies cu motoarele lor tunate sa-si faca de cap? No, really? Da’ cu astia n-am nimic, pot doar sa admir. Sa admir smecherasii inzestrati cu bolizii facuti cadou de catre parinti. Asta e, daca tata n-a iesit presedinte ce sa fac… pula mea, admir.

Si cum am mai precizat ca taica-miu nu-i presedinte(breaking news), sunt nevoit sa umblu cu RATB-ul. Numai ca si mersul asta a devenit periculos din cauza controlorilor. Adica na, care era posibilitatea ca, iarna ce tocmai a trecut, sa intalnesti 3 controale intr-o singura zi? Aproape zero… acum cu venirea caldurii probabilitatea este de 80%. Naspa stiu…

Si la final ceva ce trbuie pus in practica:

-Biletul la control va rog.

-N-am.

Ok, o sa va rog sa-mi prezentati un act de identititate.

– N-am.

-Bine, aveti ceva asupra dumneavoastra?

– Am abonament!

Comentarii
  1. mimi spune:

    FOARTE TARE faza cu abonamentul 😀 SI EU tot abonament am… 😀

Lasă un comentariu