Idei generale: Decat sa vrei, mai bine razi.

Posted: 10/03/2010 by chester. in Idei generale
Etichete:

Nu va uitati la titlu ca  e pus la oha. Vroiam sa impart cateva expresii amuzante culese p parcursul unor zile:

„Nu va suparati, drumu’ asta vine’incoa sau duce-n-colo?” „Nu stiu ca nu sunt din oras”

„Tu esti la IF, nu?” „Da.” „Imbunatatiri funciare, nu?” „Nu, Ilfov!”

„Elefantul catre soricel: Ba soricelule, esti cel mai sfrijit, cel mai slabanog, cel mai subnutrit, cel mai deshidratat, cel mai subponderal animal pe care l-am vazut la viata mea. La care soricelul: Da, frate, da eu am fost si racit…”

„Nu va suparati, caut si eu gara…” „Nu, ma supar, cauta in continuare”

„Nu va suparati, caut si…” „Ba ma supar!”

Comentarii
  1. McMaster spune:

    Criminale…Am ras cu lacrimi si era sa ma inec cu bere….

Lasă un comentariu