Triliarde de hârtii pentru un plastic.

Posted: 03/09/2009 by chester. in The rest
Etichete:, , ,

Ţara in care trăim e una fricoasă. Paranoică. Daca vrei o gumă trebuie sa completezi j’demii de formulare. Curvele autohtone te pun sa semnezi proces verbal pe proprie răspundere că ele nu sunt vinovate pentru eventualele boli pe care le vei lua.

Vrei sa te inscrii la facultate? Foarte bine. Completezi cele mai tampite formulare, faci analize pentru orice boala existentă pe planeta asta si abia apoi poti aplica dosarul.

La fel se intâmpla si la permis. Am stat azi 2 ore jumate doar pentru a ajunge la ghiseul unde trebuia sa iau bonul de ordine. Cozile de la paine de pe vreme lu’ Ceaşcă erau caca-maca pe langă ce am vazut azi in sediul poliţiei. Puzderie de cretini care se impingeau sa poata ajunge in sala miraculoasă. Am stat 2 ore juma’ la coadă pentru ce?! Pentru 3 minute si 12 secunde cât mi-a luat sa rezolv chestionarul ala. 25 de puncte. Numai in Romania poti vedea asa ceva.

Pe 21 ma duc si dau oraşul. Dacă l-am luat si p’ala feriti-vă. Nu conteaza unde staţi, feriţi-va că nu stiţi de pe ce alee ies. Deja am lista scrisa. Primele 10 locuri sunt ocupate de profesorii din liceu. Restul locurilor sunt vacante. Se bagă cineva?? 😀

No hai pa ca n-am timp azi.

Mai jos dovada si citatul zilei:

SNC00376

Proverb Zulu:

Abundenţa stă pe loc. Foamea călătoreşte

Comentarii
  1. Cristi spune:

    O,nenea Chester,da’ va luati bibie? Sau aveti deja?
    Bravo coaie,ai pus dovada aia si toti au vazut ca esti din Buzau.Sa vezi cum o sa vina acum toate pizdele sa te casapeasca pentru ca ai ras de ele de multe ori. =))

  2. chester. spune:

    Bibie am. Bine e a lu’ tata… ma rog, merge si aia.
    Sa vina. Le transez. Care-s frumoase si au stil poate au noroc si le scot la un cico, daca-s urâte… hai sa zicem doar ca-mi iau si o bâtă la mine.

  3. MenThal spune:

    Da, încă mai ţin minte cum am stat cu morcovu în anus când am dat de permis :)). Spre a mea mândrie am luat din prima încercare. Toate categoriile.. în afară de A şi D. Camionagiu nene, camionagiu.

    PS. Te-ar interesa sa facem schimb de linkuri (la blogroll)?

  4. Alyy spune:

    bravo. succes.. la oras

    Asta e deja o realizare in ziua de azi

Lasă un comentariu