Arhivă pentru 03/10/2009

N-am rezolvat-o nici acum cu diacriticele. Scuzoaie. Acestea fiind spuse, sunteti nevoiti sa cititi fara ele ca nu muriti.

N-am mai scris de multişor pentru simplul fapt ca am vrut ca articolul cu open high school sa ramână primul pentru ceva timp. Poate, cine stie…

O sa concentrez intr-o propoziţie ce vreau sa zic in articol: Sa-mi bag pula in instituţiile de invatamant si in oamenii care sunt la putere. Să mi-o sugeţi cu paiu’!

Deci, urmezi o facultate pentru ca eşti nevoit. Esti parţial nevoit pentru ca poti trai si fară ea, dar cel mai probabil vei trai ca un căcat congelat. Deci, daca vrei sa devii macar un căcat semi-congelat in viaţă, trebuie sa urmezi o facultate. Nu conteaza de ce e. Facultate sa fie. Si cum toti crocozaurii au auzit ca este „imperios necesar” sa te duci la facultate, inundă in fiecare an campusurile din fiecare oraş cât de cât dezvoltat. Bun asa. Dacă, prin absurd, v-aş spune ca sunt la Universitatea de stiinte Agronomice din Bucuresti o sa prindeţi idei. Juma’ din curve vin sa ma bată pentru ca sunt un misogin, porc, idiot, etc, etc, cealalta jumate ma cauta sa ma futeze ca cică-s un pui de intelectual abstract. Majoritatea baietilor vin doar sa bem o bere, doua, trei, nouă, din cauza faptului ca am umor si-i fac sa se cace pe ei de ras. Ceea ce nu m-ar deranja prea tare. Bautul, la asta ma refer. Dar inca o dată, eu nu va spun ca am primit cămin la Universitatea de stiinte Agronomice din Bucuresti din sectorul 1. Nu, vreau sa ramana un secret. Aşa ca shhh.

Si venind vorba de camin, sa-mi bag pula-n organizarea celor de la Agronomie. Am stat in fata caminului de baieti de la 9 jumate pana la 18 jumate  doar pentru a afla ca s-a produs o eroare si sunt pe lista altui camin in care sunt cazate numai fete. Si in ciuda gândurilor voastre, nu, nu a meritat aşteptarea. Chiar daca-s inconjurat numa’ de curve bune ori de pula ori de centura. Deci cum sa spun, nici Hugh Heffner nu este inconjurat de atatea pizde. Bine el compensează prin calitate, dar eu il intrec prin cantitate. Si venind vorba de cantitate, am vezut vreo 2 bucăţi la vreo 130 de kile-n viu care stau cu un etaj mai jos. Ma rog la al’ de sus sa nu cumva sa se surpe placa dintre etajele 2 si 3 ca am belit pula. Nici macar molozul nu le poate omorî. Brr.

P.S: Salutari lui Teo de la Campulung cu care m-am cinstit pe tren. Succese omule!

P.S2: Pulărăi, am rezolvat-o cu diacritcele. Bucuraţi-vă crocozaurilor!