Arhivă pentru 07/01/2010

Idei generale: Ce sa-ti dau?

Posted: 07/01/2010 by chester. in Idei generale, The rest
Etichete:, , , ,

A mai trecut o saptamana din noul an. Asa si? Si pula mea, se simte deja. Cel putin pentru fumatori.

Adica cum naiba sa se scumpeasca iar tigarile?! Pai abia le-au scumpit futu-le marketingu’ de cacat care-l au. Noiembrie, o minima scumpire cu 40 de bani (adica 4 mii de lei vechi, idiotule) care a reusit sa faca un mic procent din fumatori sa se gandeasca la costul lunar pe care il suporta pentru 2-4 minute de „relaxare”. Fuck me, relaxare?

Ianuarie 2010, tigarile se scumpesc cu 1.1 lei( te-ai prins, 11 mii de lei vechi, perspicacule ). Yo, what the fuck is going on? Mai nou vrei sa-ti dau 10.2 lei pe un pachet de Mallboro?  Adica da, m-am resemnat cu gandul ca sunt un fraier lipsit de ambitie care nu poate sa se lase, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ma resemnez cu faptul ca producatorii pot sa ceară cat vor ei pe un pachet de tigari. Ce-i asta democratie??

In mintea mea exista cateva solutii, unele mai radicale iar altele mai pasnice. Una din ele ar fi sa ma las… ha, get real dude. Nu serios vorbind, nu pot. N-am vointa.

Alta idee ar fi sa incep sa fumez plante d’astea herbal shit&co. S-ar putea sa meargă. Insa pentru asta nivelul de disperare trebuie sa fie unul imens. Si decat sa fiu atat de disperat prefer sa ma las. Mortii lor doar e criză.

O alta idee e sa devin dealer. Dar cum ziceam parca e cam radicala ideea. Nu ma incanta ideea puscariei.

Mai am cateva idei dar nu cred ca sunt demne de luat in calcul…

Tragem linie si adunam = Ori treci pe Carpati ori sugi pula si te lasi.