Dialog?! Cearta?

Posted: 08/10/2009 by chester. in The rest
Etichete:, ,

– Vrei?!

-Ce sa vreau?

– Aa, nu esti nici macar in stare sa ma asculti 5 minute. Stii doar sa bei, sa sa mananci si sa te caci. Iar ordinea in care le-am spus nu e batuta in cuie.

-Bine ca esti tu desteapta. Hai ca nu vreau sa ne certam. Nu vreau sa pierd meciu.

– Da nesimtit mai esti. Iti pasa mai mult de un meci decat de mine. Stau si ma gandesc cateodata ce am putut vedea in tine.

-Eu ti-as spune da’ du’paia sigur ma faci nesimtit. Asa ca tac.

– Pai sa taci! Ca tot ce scoti din gura aia sunt numai baliverne. Daca nu e despre fotbal nu stii nici macar sa legi 2 fraze cat de cat coerente.

– Hai ca ai spus-o p’asta. Ai uitat de tenis.

– Vai ce ironii subtile pe tine…

– In sfarsit ma apreciezi si pe mine putin…

– N-ai terminat?!

-Bine, bine. Da’ tu ai inceput. Eu imi doream doar o noapte linistita in fata televizorului si mai tarziu putin sex. Da’ nu cred ca vreuna din dorinte o sa se indeplineasca…

-Cel putin a 2 a parte n-o sa se intample. Asta ti-o garantez eu. Si daca continui asa s-ar putea ca urmatoarele nopti sa fie la indigo. O sa ai nevoie de margarina.

– Hai draga ca te tachinam. Nu stii de gluma?! Da’ ce ziceai la inceput??

-Bine. Tu ai vrut-o…

Continuare: Cine pula mea stie…

Comentarii
  1. whiteboy spune:

    pulă

  2. Aiurea! Cred ca voia sa fie ascultata, sau prostii din astea femeiesti fara sens.

  3. Matei spune:

    ori da ori ba

  4. marie doe spune:

    Sau pula.
    aaaaa, better!
    era timpul in care relatia evolua si simtea nevoia oficializarii, ca a ramas singura nemaritata dintre colegele ei de liceu si scoala elementara! Pana si pe-aia cu mustata a luat-o unu, de prin munti.
    Run to the hills!
    ;))

Lasă un comentariu