Studiu de caz: Javrele si mamutii.

Posted: 28/10/2009 by chester. in The rest
Etichete:, , ,

Sa zicem ca traiesti intr-o lume civilizata… Nu, nu e bine. Asa ceva este un vis. Sa zicem ca esti nevoit sa locuiesti intr-un oras de pe Jupiter. Se numeste Bucuresti… ca sa vezi coincidenta. Si in orasul ala indepartat traiesc oameni. Al dracu’, inca o coincidenta. Ca om trebuie sa mananci, sa te caci, sa futi, dar mai ales sa dormi. Dar, fiind pe Jupiter mai intervine o variabila ce se bate cap in cap cu nevoia de a dormi. Acea variabila se numesc javre. Javrele sunt aratarile cu 4 labe, blana de cele mai multe ori jegoasa si dinti aparent infricosatori. Bun, cainii astia au un defect din constructie. Nu-s ca astia de pe Pamant, care sunt cuminti, iubitori, dragalasi si simpatici futu-i in inima, nu, aia de pe Jupiter latra precum o vaca epileptica in calduri. Daca vede un tigan, latra, daca vede o masina latra, daca vede o piatra, latra, daca vede o pula umblatoare, deasemenea latra.  E un job full time pentru ei. Culmea e ca il fac pro bono. Cele mai proaste fiinte din tot universul. Dar muncind ei din rasputeri, deranjeaza oamenii de pe Jupiter care vor sa doarma si ei.  Daca dai cu pietre in ei sau incerci sa-i hranesti cu putina paine imbibata in cianura iti sar astia de la protectia animalelor in cap si ajungi pe youtube ca cica e cruzime fata de animale. Oameni smintiti. N-au simtul practic. Daca el ma deranjeaza pe mine, fiinta superioara din punct de vedere intelectual, de ce nu pot sa-l impusc eu in capatana aia a lui goala si lipsita de sinapse?! Ca doar nu-i impusc pe toti. Pula mea, genocidu’ nu-l agreez, dar Javrele de pe Jupiter sunt muiste si enervante. Plus ca nu-s estetice deloc. N-au pic de simt estetic si n-au auzit de foarfeca sau de intretinere in materie de par, blana, pula mea… Adica, strazile din Bucurestiul de pe jupiter sunt impecabile si vezi cate un caine plouat care latra precum un crocodil in calduri.

Si venind vorba de par, in a doua parte vreau sa ma refer putin la mamutii contemporani. Nu, n-au disparut, sunt inca printre noi. Despre grase am vorbit, despre paroase am vorbit, da’ despre combinatia dintre cele 2 n-am avut destul curaj. Deci, combinatia dintre cele 2 este fatala. Rara, dar fatala. Cand intalniti un specimen faceti-i repede poza ca nu se stie daca mai intalniti vreunul. Eu n-am reusit sa-i fac poza ca eram prea ocupat sa ma ascund da’ stiu unde vietuieste. Sta la etajul 2 intr-un camin din Agronomie.

Mi-e frica sa trec pe la etajul 2 dimineata. Daca dau nas in nas cu ea, cand e nemachiata tind sa cred ca o sa orbesc.

Comentarii
  1. Achmed spune:

    stai linistit ca astia sunt peste tot. asa e si in Buzau.
    Si cand mai vezi cate’o baba d’aia de le da de mancare iti vine sa o iei la bataie. pai fai babo, daca tie iti dau drumu la 1-2 noaptea sa mergi pe strada te mananca de vie javrele astea si tu le hranesti. Futu-ti mortii matii, daca vrei javra iati-o la tine in apartament sau in curte si tine-o acolo nu mi-o tine mie pe strada sa ma manance de viu.
    Si inca ceva legat de caini. Mai sunt prostii aia care isi scot dimineata cainii la plimbare si lasa rahatii pe toate trotuariele… bai prostule, tu ti-ai luat javra sa imi murdaresti trotuarul, sa calc dintr’un ‘noroc’ in altul si sa am tot ghinion?

Lasă un comentariu