Arhivă pentru 01/07/2009

Azi e scurta.

Posted: 01/07/2009 by chester. in The rest
Etichete:, ,

Azi e scurta ca n-am timp. Ba nici io nu ma mai inteleg de vreo 2 luni. Am creierul asa de praf  incat  ma mir ca inca pot sa gandesc si sa rationez la un nivel atat de inalt. Pula mea, si modest pe deasupra.

E o stare naspa de care nu pot sa scap. Inca. De mic am invatat ceva: toate trec. Sa-mi bag pula daca mai cred in chestia asta. Ba, da’  deja am scris prea mult despre mine. Nu de alta da imi place s-o ard incognito.

Azi am avut o zi in care m-am descarcat. Am dat ultima proba la bac, biologia. Dupa 2 probe la care nu am putut sa copiez, azi mi-a picat o caramida pe teasta si mi-am bagat pula in el de sistem si am pus cartea pe picior si am tras la indigo subiectele. Si am folosit prea multi „si”…. Si ce?

Si azi mai bag pula in ceva… metaforic vorbind. O bag in aia de intretin site-ul http://www.edu.ro

Hai gata ca io ma duc p’afara sa-mi limpezesc creieru’ facut vraiste. Si sa fumez niste 2 pachete de tigari ca in ultimele 2 luni…. iar incept.

Hai pace si multa muie de calitate!