Arhivă pentru 22/07/2009

Studiu de caz 3: Manipularea si grasele

Posted: 22/07/2009 by chester. in The rest

No, sa vezi acum ca astia de’s cat malu’ o sa sara de curu’ ala umflat in sus ca i-as jigni. Fute-m-as, nu io v-am pus sa spargeti in voi tone de clementine si alte porcarii. Sugeti pula acum. Sunteti grasi si comportati-va ca atare.

Ii mai aud pe unii spunand: Coaie, da’ de ce razi de el ca e gras? Tu daca erai in locul lui….” – Sa ma fut io’n fericirea ta?!

Daca omu’ ala e gras pentru ca sufera de vreo boala endocrina, pace pentru el, il intelegem. Da’ muistii astia care crapa in ei dar nu se misca de pe canapea nici pana la toaleta, i-as lasa in soare sa-si topeasca slanina(vorba unui amic).

Probabil ca ideile mele sunt radicale. Dar sunt ACELEASI idei care sunt si in cap’sorul tau. Numai ca eu am curaj sa le spun lumii. Esti gras, slabeste. Nu vrei, mori in mortii tai din proprie initiativa!(aici am plagiat pe cineva cunoscut da nu zic pe cine.  :> )

Sa o luam cu inceputul: Femeile grase. Deci, ca barbat, nu ti se ofileste pula cand vezi una d’asta pe strada?!

obezitate

Mai mult de cat atat, poti fi sigur ca pula ta o sa ramana traumatizata. Te vei considera norocos daca o data pe luna o vei vedea vioaie si jucausa.

Revenind la femeile grase, stau si ma gandesc ce cacat o fi in capu’ lor. Faptul ca nu intri in cadru atunci cand te fotografiezi si mai ales faptul ca obosesti dupa ce urci 2 scari (si alea rulante), nu ar trebui sa-ti dea de gandit?! Asa, ca simbol al delicatetii, futu-te-n glanda de cretina dracu’…

Din partea mea astea pot sa aleaga sa ramana asa cum sunt (adica aproximativ cat malu’) pentru ca nu dau 2 lei grei pe sanatatea si pe viata lor, dar ma jeneaza vizual atunci cand intalnesc vreun specimen din asta pe strada, ceea ce ma face sa le incurajez sa slabeasca dracu… doar e in beneficiul tuturor.

Ajungand si la barbatii obezi, nu am decat un singur lucru de precizat: Ii compatimesc. Si nu din cauza greutatii pe care o au. Ci din cauza faptului ca, datorita burtii imense din dotare, nu reusesc sa-si mai vada jucaria. Ceea ce poate fi destul de frustrant, zic eu, uneori.

In final, tot respectul meu pentru aia care vor sa aduca o schimbare in viata lor si se pun pe exercitii si alimentatie sanatoasa. Un inceput ar fi sa treci pe aici: Slabesti Mancand