Arhivă pentru 06/07/2009

Birocratia ne fute pe toti

Posted: 06/07/2009 by chester. in The rest
Etichete:, , ,

Azi era sa fac stop cardio-respirator. La fel ca Michael Jackson. Doar ca ala a facut din cauza pastilelor si eu era sa fac din cauza cretinilor ce conduc tara. Indirect, dar din cauza lor. Sa ma fut in sistemele lor de gestionare a tarii. Ma mir cum pula mea a ramas tara asta intreaga atata timp, si nu ne-am omorat intre noi ca muistii din filmele horror.

Pe o caldura de-ti cadeau coaiele in ciorapi, eu toceam strazile dupa hartogaraia aia buna de sters la cur cu ea de imi trebuie mie la inscrierea la facultate. Te duci la o institutie sa-ti fute o stampila pe o foaie si pentru asta trebuie mai intai sa treci pe la alte 7 sa te examineze aia in rect si sa-si dea acordul. Pentru O STAMPILA!

Exemplu:

-Buna ziua!

-Buna.

-Vreau si eu o stampila pe cacatul asta de foaie ca alftfel nu ma primeste la facultate.

-Ok. Va duceti dumneavoastra si cumparati 5 milioane de foi tip, pe care le completati si le duceti la policlinica unde va trebui sa se uite o asistenta fix in capu pulii dumneavoastra si sa va examineze a-z. Deasemenea veti avea nevoie si de un examen psihologic, radiografie la plamani, coaie si ficat sa vedem daca duceti o viata desfranata.

-Si cam cat sa ma coste astea?!

-Pai in zilele noastre nu mai e nimic gratis, deci undeva la 2 milioane plus spaga.

-Multumesc mult!

-Cu placere! Scoate banu’ ca io nu dau indicatii pe gratis!

Pai cum mortii mamelor lor sa nu-ti plesneasca capilarele si sa faci o criza sa-i iei pe toti la puli in gura?! Spuneti voi.

Pana data viitoare imi revizuiesc comportamentu’…. Sau nu.

Pace!