Arhivă pentru 08/07/2009

Sing to us Santana!

Posted: 08/07/2009 by chester. in The rest
Etichete:, , , , ,

Tocmai ce l-au inmormantat pe MJ. Aproape toata blogosfera s-a pisat pe ea de emotii. Toata lumea o fute foarte profund despre ce a fost, ce o sa ramana& all that shit. Ok, am spus, respect MJ. Gata! Lasati-l in pace.

Acum o ard eu putin profund.  Il dam pe MJ deoparte si ne luam de altcineva. Carlos Santana. Bai a fost anu’ asta la Bestfest si io am ars-o ca puletele p’acasa din cauza bacului, inscrierii.  Pe toti ii auzeam ca se duc la Bestfest sa-i vada p’aia de la Manowar. Lasati-i in pula mea p’aia. Aia nu merita nici sa calce in scuipatu meu, da’poi sa ma duc sa-i vad cum se fut in cur pe scena in ritmuri pseudo- heavy-metal… Jeez.

Uitati aici demo de artist complet:

Pai mai esti in stare sa legi 2 fraze dupa ce il vezi pe omu’ asta cantand in fata ta astfel?! Eu unul n-as fi. Sincer.

Orice omulet care a pus macar o singura data mana pe o coarda de chitara apreciaza maestria omului astuia. Da’ mai sunt cativa cretini care considera asta un zdranganit. Sa muriti inecati in fantana lu’ stra-bunica-miu’!

Ma rog. Ma opresc aici, da mai spun odata. Regret ca nu am putut sa ma duc. Urmatoarea data cand o sa vina o sa fiu prezent. Chit ca-mi vand un plaman si un rinichi, da’ ma duc.

P.S: Va vine sa credeti ca pot spune si lucruri frumoase despre cineva?! Cine ar fi crezut….

Cei de la PhoneArena au reusit sa puna mana pe un terminal Omnia Pro. Un scurt preview pentru a incanta privirile:

Reviewerii afirma ca intreaga interfata Windows Mobile 6.1 a fost customizata, ea fiind finger friendly. Fiind la a 2a generatie, interfata TouchWiz doreste sa concureze cu interfata celor de la Htc, TF3D si ea fiind de curand supusa unui „facelift”, odata cu lansarea Diamond 2 si Touch Pro 2.

Personal, sunt gata sa-mi vand Omnia pe care il detin acum pentru un astfel de terminal. Pretul insa…

Deci, cumpara cineva un Omnia 😀 ?