Arhivă pentru 04/07/2009

Prejudecata de apoi

Posted: 04/07/2009 by chester. in The rest
Etichete:, , ,

S-a terminat cu cacatul ala de examen in care au ei incredere ca sorteaza p’aia buni de aia rai. Rahat. Sorteaza cacatul in 2: ala urat mirositor si ala urat mirositor dar cu fundita rosie. Ma rog, am trecut. Cu 8.85 , da’ am trecut. Avand in vedere orele alocate invatatului, am luat nota extrem de mare. Sa nu va imaginati ca daca nu am invatat, fac parte din categoria alora care se fut in cur pentru un 10. Ma pis pe el si pe ala care imi propune sa ma fut in cur pentru un cacat de nota.  Chestia asta ma dezgusta si imi provoaca un sentiment de…. oricum un sentiment naspa.

Acum urmeaza j’demiile de drumuri facute dupa hartogareala necesara inscrierii la facultate. Birocratia te omoara cu zile. Nu puteai sa te duci cu buletinu’ la facultatea aia de cacat, sa se uite ala la muia ta, la poza din buletin, si din nou la muia ta si sa iti tranteasca o stampila pe dosar si una pe frunte? Simplu nu?! Da’ nu fute-m-as in plamanii lor sa-i inund,nu, trebuie sa duci triliarde de copii dupa buletin certificat de nastere, examen medical si ce mortii mamelor lor mai vor aia pe acolo. Sa mor daca pe 13 nu o sa ma pis intr-o sticla si le-o duc alora acolo sa imi faca si analizele, sa nu cumva sa le dau din sifilisu’ meu bucurestenilor.

Gata ca deja am lipsit prea mult de la baut. Ne vedem cand ne-om vedea. In seara asta ma pun in cap. Wish me luck!