Arhivă pentru 02/07/2009

Ultima tigare si critici constructive.

Posted: 02/07/2009 by chester. in The rest
Etichete:, ,

Nu. Nu ma las de fumat. Asa ca nu va faceti sperante.

Azi am simtit criza. Am dat ultima proba la bac. Sportu’. O futere in cur si la proba asta. Precizez din start ca examinatorii din comisii erau niste muisti frustrati, cu o reala problema in ceea ce priveste calvitia. Adica, vii tu, ala cu floci grizonati si lovit de osteoporoza sa imi arati mie cum sa execut proba. Mars ma la cacat!

De ce zic ca am simtit criza? Pai eram in curtea aia cam 400 de elevi, din care 80% fumatori. Da’ tigari, pula. Ajunsesem sa facem posta tigarile. Tipau plamanii prin curtea scolii de ziceai ca sunt boraci subnutriti. Din ce am observat tigarile nu se prea impaca cu sportul. De ce, inca nu pot sa-mi dau seama. Da ma rog… Noi sa fim sanatosi. Noi, adica eu, pardon. Voi, plm, mi se rupe.

Cum spuneam, o futere si proba asta. Aici s-a vazut ce amploare a luat spaga in Romania. O gramada de bastarzi care nu au legatura cu sportul, si aici majoritatea este reprezentata de fete, dar pleaca cu 10 pe linie. Ma rog, unii ar putea sa spuna ca e invidie. Chiar deloc. Eu am plecat cu 9,60 de la proba asta si nu a trebuit sa dau 300 de lei pentru 40 de sutimi. Deci cum spuneam: chiar deloc. Si asa ajungem si la vorba aia: „Cine nu ma inghite, sa ma suga.”

Si apropo de asta, unii spun ca cica folosesc un limbaj neadecvat chiar si pentru internet. Care credeti asta, sunteti invitati sa nu mai treceti pe aici. Ca si asa mi se rupe de voi. Scriu pentru cine are minimul de materie cenusie sa inteleaga dedesubturile posturilor. Astia de va curg bale din gura si uitati pana si sa respirati…. naspa de voi. Probabil ca ma considerati vulgar. Multa muie!

Pentru restu’, pace! Si putina muie sa ma simt eu bine. 😀